måndag 2 juni 2008

Happy days

Idag gav jag mig själv ledigt, betygen är satta och studiebidraget inkommet, så vad gör det? det enda vi har kvar att göra är storstädning i restaurangen och köket, det skippar vi vah. jag ska ge mig själv ledigt imorgon också, ska endast en sväng till skolan och tömma mitt skåp. nästa år slipper vi springa upp till femte våningen mellan varje lektion. i tvåan kommer skåpen istället vara nere i källaren, bättre än på femman iallafall. först i trean kommer vi få skåp på vår egen våning, bättre sent än aldrig kan man ju säga..

idag har jag fått en hel del gjort faktiskt. jag fick även ett glädjande besked, jag är nu 20 000 kronor rikare, inte helt fel! inget ont som inte har nåt gott med sig. ibland är turen på min sida.

Nu börjar sommarplanerna flöda! sommaren 2008 ser väldigt ljus ut.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

BLOGGA RÅÅÅÅÅÅÅ!!