onsdag 4 juni 2008

Skåp Vandalisering

Igår utförde jag en, enligt mitt eget tycke, mycket smart plan. det hela gick ut på att jag skulle infinna mig i skolan och tömma mitt skåp vid nio tiden, utan att de andra upptäckte att jag var där. allt besvär för att slippa delta i städningen. det första jag upptäckte var att någon vandaliserat mitt skåp för att hindra mig från att ta mig in. jag fattade direkt misstankar mot allan som vid ett antal tidigare tillfällen ägnat sig åt att just försöka hindra olika personer från att ta sig in i sina skåp. men ingen jävlas ostraffat med mig. jag utförde omdelbart en hämnd, jag blev mycket nöjd med mitt verk.



Till Vänster: mitt skåp. till höger: allans skåp.

Jag klarade mig utan att bli upptäckt av någon och kunde sedan njuta av friheten resten av dagen, trodde jag. efter en halvtimme blev jag kontaktad av en av mina kära klasskamrater som avslöjade att skåpnyckel samt hänglås skulle vara inlämnat inom en halvtimme, om jag inte hellre föredrog att lärarna bröt upp mitt skåp och sedan skickade hem en räkning. det var bara att återvända alltså. nu är iallafall allt inlämnat och klart!
resten av dagen spenderade jag på stan och tuna park, som omväxling fick lite saker följa med hem. senare var jag även och hämtade ut min klänning som jag beställde för ett par veckor sen.


Idag har jag och claudia ordnat lite inför morgondagen. imorgon är det äntligen skolavslutning! nu är kvällen planerad och klar, det ser mycket lovande ut. dagen efter är det studenten, även där är allt planerat och klart, dock har jag lite svårt att begripa hur vi ska hinna med allt. men det där fixar vi!

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Evulness... Alltid du å busa!