fredag 27 april 2012

Blä för blogspot


Blogspot har alltid haft en perfekt design som överträffat alla andra blogg-sajter. Fram tills nu..

Den nya designen är förmodligen egentligen en förbättrad sådan. Men det är totalförändrat och jag som är lite lätt tekniskt efterbliven finner det otroligt störande att inte längre kunna bemästra min egen blogg.

Så nu har jag därför beslutat mig för att börja uppdatera oftare så jag inom snar framtid begriper mig på det nya utseendet.

Den senaste tiden har jag inte gjort nåt överdrivet intressant värt att nämna närmre i detalj här. Har haft det mycket bra, tagit det lugnt om helgerna och fått en hel del gjort som jag haft hängande över mig en längre tid. Har kommit ur mitt långvariga depp-läge och ligger aldrig hemma och ugglar längre. Inte en dag för sent att det inträffat. Har även börjat träna igen vilket är mycket bra. Mår så mycket bättre av det. Plus att jag kan äta vad jag vill (läs godis varje dag) utan att behöva ha dåligt samvete.

Målet med min träning är att efter ha byggt upp lite muskler igen försöka mig på lite gymnastik. Har som mål att kunna köra tempoflickisar (flera bakåtvolter efter varann i snabb följd) igen till sommaren. Helst utan att bryta nacken på kuppen. Lättare skador som brutna ben osv är nog smällar man få ta på grund av grov inaktivitet på träningsfronten de senaste åren..

Men skam den som ger sig! 


Inga kommentarer: