fredag 11 maj 2012

Öööh..


..Att offentligt utlova bättrad uppdatering verkar snarare ha en hämmande effekt istället för att gynna min uppdateringseffektivitet som var tanken. Flertalet gånger har jag publicerat inlägg efter inlägg där jag hävdar att jag från och med nu ska bli bättre på att skriva och resultatet blir istället det motsatta.

Som med så mycket annat jag tar mig här i livet, mycket snack och liten verkstad.

Gör ej att man blir stolt över sig själv, milt sagt...

Har känt mig deprimerade de senaste dagarna, helt utan anledning. För allt är faktiskt ovanligt bra. Får sådana här ryck då och då, men det brukar oftast ske av en anledning. Frustrerande att inte förstå varför den här gången, speciellt när jag verkligen känner att jag borde vara glad och må bra eftersom att allt faktiskt är just bra nu.

Idag känns det dock mycket bättre så antar att det är på väg att vända. Nästa vecka påbörjar jag en ny utbildning. Det är bättre än bra!

Inga kommentarer: