lördag 4 februari 2012

Vidervinter


Vaknade för ungefär en timme sen. Somna om gick inte. Låg och förbannades över nåt som stör mig enormt mycket just nu. Till slut var jag så arg att jag beslutade mig för att dra en polarvandring hem för att bli av med mina aggressioner. Det skulle jag inte ha gjort. Redan i centrum insåg jag att det är för kallt. Men då var det ju för sent.. Tvingades vallfärda hela vägen hem och kände flertalet gånger för att lägga mig ner och ge upp. Hade inte klarat en meter till när jag stupade in genom porten.

Håller nu på att tinar upp vilket är allt annat än skönt. PURE PAIN.

Slutsatserna man kan dra av detta: polarvandra hem = MYCKET dålig idé.

Fast om man ska se det från den ljusa sidan så är jag iallafall inte förbannad längre.


Sommaren känns mycket långt borta..

Inga kommentarer: