torsdag 2 februari 2012

Var hälsad sjukdom


Provjobbar ju denna vecka vilket jag gjorde i måndags. Roligt faktiskt. Men troligtvis ännu roligare om man faktiskt lyckas sälja nåt.. Vilket inte jag eller någon annan heller lyckades med denna månadagkväll. Har nu insjuknat i feber. Sov som en död hela dagen och natten i tisdags utan att röra mig ur fläcken. Led av mycket skumma feberdrömmar. Stannande hemma även idag trots att jag är betydligt piggare. Vi har ägnat oss åt operation städning-av-lägenhet. Jag fick den ärade uppgiften att dammsuga gigantiska dammkorvar medans Johnny svabbade golven med en vacker ung mopp han nyligen inhandlat. Avslutade dagen med en mycket god måltid skapad av herr Sivonen. Kyckling med cashewnötter och nudlar. Jag somnade dock omgående efter matintaget och har nu vaknat till liv pigg som en lärka. Högst olämplig dygnsvändning.

Såg att The Girl with the Dragon Tattoo och Breaking Dawn part 1 nu finns att ladda ner på tankafetast vilket innebär att jag har något att sysselsätta mig med ett par timmar!

Inga kommentarer: