söndag 5 februari 2012

Blipp blipp


Det blev en lugn helg. Hade tänkt ligga hemma i min ensamhet i fredags men kom på andra tankar som tur var. Blev bjuden föda i form av lax med klyftpotatis följt av hallonpaj, mycket gott. Trots nedstämdhet blev det en bra kväll. Har varit lite nere hela veckan och det eskalerade i lördags då jag till slut släppte ut allt. Tog det sedan lugnt på heljestrand med Jennifer och Rebz innan jag åkte hem och sov. Har ju högst olämpligt vänt på dygnet så jag blir dödstrött redan vid sju, somnar typ då och vaknar vid fem på morgonen. Igår höll jag mig vaken till efter midnatt men trots det så vaknade jag endå vid fem imorse. (?) Inte störande alls, nej, nej..

Har mått betydligt bättre idag. Har svarat på mail, sökt lite jobb och rensat garderoben. Ska nu tvinga i mig en kopp vidrigt kaffe och sen bege mig ut i den nya istiden som regerar utomhus.

Här nedan följer bilder från förra helgens utgång..


Håpes, Håpes, Håpes!
Försök att fånga Lina på bild #1
Försök att fånga Lina på bild #2
Försök att fånga Lina på bild #3
Fail!

Passion for fashion
Vacker bild på Anonymt mongo med kvällens fynd
Söndagshumor. Ser ni det roliga?

Inte jag heller.

Men jag gjorde det då och kände att det var värt att föreviga på bild.
Koklockan



Inga kommentarer: