onsdag 1 februari 2012

Helg och härj


I lördags blev det efter mycket om och men utgång. Förfesten ägde rum hos mormor Inga med några damer, mycket trevligt. Vi spelade ölspelet för att öppnå önskad fylla. Tror jag och Madelino lyckades bäst. Därefter färdades vi till håpes där vi inledde kvällen. Några av oss tog sedan till flykten till Le Grand där det var betydligt roligare enligt mitt tycke. Blev en del dans innan jag som vanligt tappade bort mitt sällskap.. När stängningen nalkades hann jag med en blixtvisit på time out och avslutade sedan min krogrunda på Håpes innan det var dags för nattens efterfester.

En rolig kväll.

Söndagskvällen spenderades i trevligt sällskap halvsovandes framför en brasa och avslutades med en liten delikat måltid tillagad av vår vän kocken.

Inga kommentarer: