lördag 28 januari 2012

Grova sömnproblem


..Är precis vad jag har. Går som vanligt inte att sova fast jag är helt slut och egentligen dödstrött. Nästa vecka ska jag boka in ett läkarbesök. Blir galen på det här.

Under hela den här veckan har jag sovit bra en natt. Och det var efter att jag varit upp över ett dygn i sträck. Alla andra nätter har jag lyckats somna vid tio/elva tiden och sedan vaknat vid ett/två och inte kunnat somna om förens kanske en liten stund på morgonkvisten. De få timmar jag väl sover så vaknar jag minst en gång varje halvtimme och får sedan kämpa för att lyckas somna om tills det inte går. Vilket det oftast inte gör. Får på tok för lite sömn och det känns.

Inte roligt alls.

*Skjuter en fet skur intressepilar i era ögon*

Nu ska jag räkna får eller kolla på nån björnjaktsdokumentär och fortsätta försöka sova.

Inga kommentarer: