lördag 28 januari 2012

Mycket bra


Har varit en mycket bra vecka. Fixade håret på torsdagsmorgonen och var därefter på en jobbintervju som gick mycket bra. Kommer provjobba varje dag kommande två veckor. Ahh! Skönt att ha något att göra om dagarna. Har även två intervjuer till nästa vecka.

Åt en ljuvligt god lunch idag som Lorten tillagat därefter blev det tacos här hemma följt av film hemma hos Klockars med Elsebritt och Rebz. Jag sov mig dock igenom hela filmen så kan ej uttala mig om dess handling. På grund av sällsynt trötthet åkte jag hem för att sova men nu är jag givetvis pigg igen. Aldrig tur.

Imorgon blir det troligen utgång. Var ett tag sen sist så det ser jag fram emot. Barnbidragsmaffian, som Rebz kläckte fram, intager krogen i afton och vi veteraner får göra det imorgon för att undvika snorisinvasionen som nu äger rum varje helg.

Hej jag börjar bli gammal!




Jag själv i mina yngre dagar kring krogdebuten. På den tiden använde jag blå linser, avskydde mina bruna ögon under x-antal år. Såg lätt skelögd i dessa blå linser. Det gör jag i och för sig nu med ibland men endast under alkholpåverkan!

Inga kommentarer: