torsdag 14 oktober 2010

Smart S00F överlistar lömsk dator

Äntligen har det skett!

Jag har tillslut överlistat min djävulskt lömska dator och kommit på ett (ytterst krångligt) sätt att föra över bilder från min telefon till datorn! detta innebär att jag äntligen har tillgång till alla sommarens bilder från midsommar, studenten och alla party bravader. har laddat upp en massa bilder på facebook vilket tog en jävla tid. Här är några bilder från den bästa av dagar, STUDENTEN!

S00F och Natalia på flaket (jag med den kära visselpipan som var min bästa vän denna dag) S00F, Lina och Jennifer har precis gått ombord på flaket, glada och lyckliga som aldrig förr!

Övertaggade i korridoren i väntan på betygsutdelning i klassrummet

Utfodring av rinmans studenter i matsalen, urartade med allsång och härj

Lömska och osminkade i rinmans parken då det nalkades champagnefrukost i gryningen

Jag tog drygt 400 bilder under dagen så kommer förmodligen publicera ännu fler här på min kära blogg inom snar framtid.

Inga kommentarer: