torsdag 14 oktober 2010

Nattvandring

Efter mitt besök på solarieöarna sammanstrålade jag med min kumpan Claddwin på stan och åkte hem hit för filmafton. eftersom jag har godisförbud gick vi absolut inte till konsum så jag kunde köpa en godispåse för 34:50..

Vi besåkadade en film och sen var godiset slut. problemet när man (ehh.. ja iallafall vi) köper godis istället för chips är att man då blir sugen på just chips efteråt. desperata som vi båda var fattade vi gemensamt beslutet att vandra den långa vägen till statoil på söder. när chipsen var inhandlade satte vi oss i eskilsparken och åt upp dem. (den parken har man hängt i många gånger i våra yngre dagar.. minnen, minnen.) innan vi vandrade hem igen.

Och nej jag har aldrig funderat över varför jag ökat i vikt. det kan iallafall inte ha nåt att göra med mina matvanor. äter både en väldigt varierad och hälsosam kost som ni ser.

Inga kommentarer: