torsdag 14 oktober 2010

Halloween nalkas

Har inte uppdaterat på ett tag igen och det beror på att det inte händer mycket i mitt väldigt ospännande liv för tillfället.

Jag har tillfrisknat någorlunda från min förkylning deluxe och dräggat runt lite på stan idag samt besökt solarieöarna för att ännu en gång protestera mot min blekhet. istället är jag nu skär som en julgris igen.

Jag tänkte försöka arbeta upp en falsk brunhet till den 29e då det nalkas halloween party! är töntigt taggad inför det och driver mina vänner till vansinne genom att ständigt tjata om det. jag älskar halloween och alla former av maskerader och temafester! det är alltid mycket roligare än vanliga tillställningarna. Förövrigt kan planerna inför den 29e inte se mycket bättre ut! he he he.

Tycker faktiskt att halloween är den bästa högtiden på hela året. Man klär ut sig, festar och kan även få gratis godis. och bäst av allt: får man inget godis är det fullt tillåtet att utföra djävulskap. bättre blir det inte!

Inga kommentarer: