måndag 10 augusti 2009

För tidig höst depression

Jag borde uppdatera om helgens bravader innan det faller i glömska - men jag orkar inte. idag har jag inte orkat gjort någonting. otaggad på allt. why? höstdepression kallas det.

Om lite mer än en vecka är det sista sommarlovet över, nästa år är det rätt ut i ovissheten. eller med ett finare ord, framtiden. ungefär där någonstans kan det vara läge att bli vuxen. något jag inte har det minsta lust med. min strösta skräck är att tvingas växa upp till en vanlig tråkig vuxen. inte kunna spåra, göra knäppa saker, bete sig omoget. allt som är kul. jag ska bli ett undantag! aldrig att jag blir torrboll! never ever. det finns inte på kartan. jag tänker alltid vara som jag vill, inte som andra anser att jag borde vara.

Eh, ja. hursomhaver. det sista året på rinman med hr tar snart sin början, jag tror det kommer bli ett bra år. även om jag starkt misstänker att jag kommer avlida av allt plugg. det finns mycket kul att se fram emot.

Men nu är det fortfarande sommalov och det verkar ju dumt att låta det gå till spillo.

Så later fuckers.

/s

Inga kommentarer: