söndag 9 augusti 2009

Shpränki

Gårdagen blev mycket lyckad! en grym tillställning ensam i sitt slag. synd att vi fick påhälsning av polisen och att proppjäveln gick, annars grymt kul!



Förresten gjorde jag världens tabbe igår under dagen. det hela började med att jag dagen innan störde mig på min nästintill osynliga utväxt. jag fick den geniala idén att färga den på eget bevåg. "jag låter blandning bara sitta i en liten, liten stund så att det bara blir lite ljusare."


Men...

...jag glömde bort tiden och när jag tittade mig i spegeln fick jag en smärre chock. platina blont. mitt uppe på huvudet. så jäääääävla fult. utväxt fast tvärom. jag fick panik ringde upp en frisör och berättade bölande om mitt missöde. jag fick rådet att föna det torrt och sen gå till en frisör för att åtgärda det hela om mitt hår fortfarande såg förjävligt ut. blir att besöka frisör i veckan. det är ingen jätte katastrof faktiskt. men det kunde ju gärna få se lite bättre ut. snopp.

Nu ska jag sova lite är heeelt slut efter gårdagen och allt fix hela veckan.

Later.

/s

Inga kommentarer: