tisdag 11 augusti 2009

Dagen efter..

Söndag morgon. första tankarna:


- vem är jag
- vart är jag
- vad hände igår

Minnet återvände kort därpå även om minnet från kvällen innan var som utfluget ur mitt huvud.
Mycket otrevlig baksmälla led jag av denna dag..

Inte blev det bättre av att jag insåg att min morgon skulle bestå av storstädning efter gårdagens festligheter.

André och jag promnerade dit, blev ett stopp på subway för lite föda. förödelse hos hans pappa var inte alltför stor. tomburkar, glasflaskor, pappers muggar och fimpar regerade på området. men tack vare mig fick vi snart bukt med dem! efter ca tre timmars hårt slitande anlände Jonas och hjälpte till med att plocka ner tält och annat fysisk ansträngande som jag undvek.
När städningen var avklarad tog vi en vända till max innan André åkte och hämtade sin pappa på arlanda.










/s

Inga kommentarer: