fredag 26 juni 2009

Utgång nalkas

Jag är färdig först ikväll.

JAG ÄR FÄRDIG FÖRST?!?!

Jävlar vad ballt. måste vara första gången i världshistorien. typ.

Bara för det är alla andra tok sega och jag måste sitta och glo i min ensamhet. kul jul. jag har lyckats haffla ihop en outfit inför morgondagen, jag kommer se ut som ett riktigt freak. fast det gör jag iofs i vanliga fall också så min omgivning lär ju inte märka alltför stor skillnad.

Ser fram emot att träffa Julia imorn, har saknat den lilla filuren.

Förfest och fotboll nalkas härnäst jag kommer dock vara mer intresserad av förfest än fotboll. vinner sverige ikväll så ska jag bada i fontänen. naken.

Nej skoja. vill ju inte riskera att hamna på löpsedeln imorgon under en rubrik i stil med "överviktig blottare tog sig ett dopp i fontänen, fem personer chockades svårt"

Nu återgå till att glo i taket.


Ett annat offentligt djävulskap premiär uppklättringen på 21:an klockan under å-festen 2006

Later.

/s

Inga kommentarer: