fredag 26 juni 2009

Midsommar 2009

Dagen inleddes med midsommarlunch ute i sandbankarna. direkt efter maten tvingade jag pappa att köra hem mig igen eftersom jag skulle påbörja fixandet inför kvällen.
När min bror inte orkade äta mer gjorde han ett konstverk av maten i form av en snopp.
Syster: du har inte ens sådär stor..
Bror: men du då, du har ju en bullfitta med stubb!
Lite senare..
Jesper petar Andrea i örat och konstaterar att det är lite blött där.
Jesper: hennes pojkvän ville inte vara där nere så han tog där uppe.
Andrea: bara för att du har så liten penis att det enda hål den känns i är örat
Jag garvade så jag nästan trillade av stolen.

Snoppen

Jesper i farfars glasögon


Framåt kvällskvisten blev jag och Rebecca skjutsade ut till Aleco där vi spenderade våran midsommar. mycket trevligt. blev en hel del drickandes jag drack min 90 procentiga absint kvällen i ära. den blev mycket populär så jag fick vakta den noga. jag drack grogg efter grogg utan att bli särskilt onykter. bra tänkte jag, stolt över att jag blivit så tålig. efter ett par shottar slog det dock till med full styrka och det slutade med att jag och en tjej från katrineholm spydde ikapp inne på toaletten. förövrigt var det en riktigt bra kväll! några timmar efter midnatt åkte jag hem till en inte alltför nykter pojkvän där jag övernattade. trevligt, trevligt.

























/s

1 kommentar:

Josefin sa...

HAHA dina syskon är så sjuka!