tisdag 26 maj 2009

Sweet saturday

På lördag morgonen mådde jag som en kung! tog det ganska lugnt med drickan kvällen innan (hör och häpna) har blivit lite för många spårade fylle nätter på sistone, men inte mig emot inte!

Jag och André vaknade till liv vid tolvslaget och begav oss ner på stan för att finna någon passande föda. vad vi dock inte tänkt på var att det dagen i ära var något evenemang och hela Eskilstuna befann sig på stan, bah! efter en rundtur blev det brunch på ming palace, inte helt fel!

Efter matintaget satt vi vid ån och häckade medans vi försökte komma på något att ägna dagen åt. kom på en lysande idé. åkte hem till mig så att jag kunde befria mig från gårdagens partyoutfit. därefter bar det av ut till sandbankarna till stugan för att kolla läget lite, vi fick syn på en fet snok nere vid bryggorna. det var riktigt skönt i vattnet! snart nalkas det bad där ute!



Framåt kvällskvisten åkte vi in till stan igen för att införskaffa lite mat sedan bar det av ut till Andrés land där vi grillade i solnedgången, otroligt trevligt. blev även en tur på sjön i en livsfarlig kajak avsedd för en person. var på håret att vi plurrade, men kul var det! vi bytte till den hederliga roddbåten som kändes snäppet tryggare.







Strax innan midnatt plockade vi upp Rebecca och åkte på spökjakt till tidö slott. återigen hörde vi det konstiga ljudet, frågan är ju vad det är för något.. riktigt läskigt var det! blev även en vända till ruinen som jag klättrade på.
Droppa av Rebz hos sig och vidare mot slagsta, någon tok somnade sött i min soffa, he he he.
<3
Later.
/s

Inga kommentarer: