tisdag 26 maj 2009

Födelsedagsfirande

Ligger lite efter med uppdaterande känner jag så ska ta igen det nu hade jag tänkt. (och nej det är absolut inte en undanflykt för att slippa plugga psykologi, verkligen inte.)

I fredags var det 18års fest hemma hos Sofia som gällde!

Alla andra tjejer anlände vid 17:00 själv var jag på plats ca 18:00, otippat! men ni vet ju hur det är fint folk kommer alltid sent, he he he.

Drickande påbörjades milt i patytältet medans födelsedagsbarnet sprang mellan släktingar och vänner. det milda drickande övergick snart till effektivt klunkande med hjälp av party shootern och ljudnivån steg rejält.

De manliga individerna anlände ca 20:00 då hade de flesta av kvinnofolket redan hunnit bli gravt berusade. blev god mat och fortsatt krökande i parytältet innan vi senare evakuerade in. blev en hel del dansande innan folk började prata om hemfärd. detta inträffade tyvärr redan vid 01:00 (?) kvällens värdinna, den nyblivna 18åringen upptäcktes även vara spårlöst försvunnen vid den tidpunkten.

Innan taxi pappa AB anlände passade jag och Elin på att prova något för oss nytt - snus. (?) dock inte det brutalaste vider snuset utan nåt mint aktigt som smakade starkt av lakrits. det var äckligt som fan men något illamående eller kväljningar kände jag inte av. yrsel däremot.. hej!

Claudia och Elin följde med in till stan där jag mötte upp André. vi tre var inte alltför tystlåtna. vrålades lite allt möjligt. he he he. vi kvinnliga individer skiljdes åt och jag slog följe med André hem till honom där vi övernattade. mycket trevligt.













Tack till Sofia som ordnade en rolig och lyckad tillställning!

Later.

/s

Inga kommentarer: