onsdag 27 maj 2009

Sola bada ute och grilla britney spears har rakat sin frilla

I söndags ägnade jag mig lite halvhjärtat åt mina studier. hann med en slagsta glass, sitter aldrig fel alltså! kvällen var otroligt långtråkig. blev film och mys senare. trevligt, trevligt.

Efter att ha genomlidit en brutalt jobbig skoldag mötte jag André och tillsammans åkte vi och herr Luu till tuna park för lite jakt. jag och André åkte sen och handlade lite innan vi åkte till hans land där vi grillade. hej lax! grymt gott. återvände hem hit för lite film innan det var hög tid att sova.

Tisdagen inleddes med inlinesåkning, roligt roligt. Hemen drog ett par varv runt en rondell mitt bland bilarna, galningen himself! förövrigt förflöt dagen på som vanligt. tog en vända förbi stan och införskaffade en klänning. på tal om klänningar så anlände min viting från stylebystars idag. bara fyra veckor för sent.. men bättre sent än aldrig!
Imorgon nalkas det brandutbildning i viptorp, får hoppas att jag inte råkar fjutta eld på mig själv, mina klasskamrater eller nåt annat som inte bör eldas.


Lateeeer.

/s

Inga kommentarer: