lördag 29 november 2008

Kondomer

Dagen i ära upptäckte vi något nytt i gången till matsalen, ett stort rött buffe bord uppdukat med kondomförpackningar. de vuxna börjar bli desperata vad det gäller den ökade spridningen av könssjukdomar, nu härjar även exotiska könssjukdomar från sydligare breddgrader bland stadens ungdomar efter sommarens utomlandsvistelser. personligen tror jag det vore på sin plats att tvångsvaccinera alla ungdomar, som rör sig utanför sveriges gränser, mot diverse könssjukdomar. i annat fall kan man ju alltid duka upp ett bord med kondomar i regnbågens alla färger och tvinga oskyldiga elever att svara på frågor om just könssjukdomar.
tex: hur vet man att man drabbats av en könssjukdom?

A. det syns i ögonen.

B. man testar sig.

C. man märker av vissa symptom.

Som att vi inte vet att man ser sådant i ögonen.. lärare kan då verkligen konsten att underskatta oss elever.

Hursomhaver, jag och ett x-antal kumpaner norpade med oss ett tio tal kondomer och tog till flykten. mitt syfte med denna kupp är inte ökade sexualla aktiviteter, nej nej. djävulskap gott folk. jag har en utmärkt plan jag planerar att genomföra nästa vecka.

Later.

/s

Inga kommentarer: