söndag 30 november 2008

Buss trubbel

Efter den långa dag jag genomled i fredags, fanns det inte en sportslig chans i världen att jag skulle klara av att hålla mig vaken på bussresan hem. det gjorde jag inte heller. ingen vacker syn. jag somnade på min egen axel med munnen på vid gavel, lite lätt dregglandes. jag vaknade med ett rejält ryck vid slutstationen. gudarna ska veta att det är sannerligen tur att jag går av vid slutstationen när jag åker med linje 13. värre är det med linje två, som visserligen går oftare men har sin slutstation i Torshälla. detta faktum har resulterat i ett antal otrevliga promenader från Torshälla till slagsta. därför väntar jag hellre på 13 bussen i en timme istället för att riskera en långpromenad från Torshälla.

Later.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en trevlig kväll<3