måndag 20 oktober 2008

Eskilstuna igen

Nu är jag back in town! återigen, fan vad trist det är att komma hem. förhoppningsvis återvänder jag snart igen. den där 10 timmars bussresan hem var inte nådig. jag inledde dagen med att tok däcka på bussen från tomelilla till lund, bra sofia! som tur var skulle jag av vid slutstationen jag vaknade av att bussen var tom och busschauffören blängde på mig i spegeln.

I lund höll jag på att missa bussen till Göteborg, då hade jag varit körd! jag hittad inte swe buss express hållplatsen, men som tur var lyckades jag haffa en busschaufför som kunde beskriva vägen. det var på håret att jag hann.

Framme i Göteborg inhandlade jag lite förnödenheter för att överleva bussturen till Eskilstuna på 7 timmar.

Det var faktiskt rätt mysigt att åka, iallafall de första 4 timmarna. sen var det inte kul längre. hem kom jag iallafall.

Eftersom jag har sovit i princip hela dagen är jag djävulskt pigg nu. jag överväger att vara uppe hela natten, klockan är nu 02:00 så jag ska endå upp snart igen. men jag har en lång monster dag i skolan imorgon, så jag bör nog försöka få mig lite sömn annars kommer jag tok däcka någon gång under skoldagen.

Later.

/s

Inga kommentarer: