lördag 18 oktober 2008

Live it

Nu är jag framme! bussresan gick utmärkt, jag fullföljde min plan och sov hela vägen till Göteborg. det blev lite stressigt imorse när min kära mor skulle skjutsa mig. hon tappade nämligen bilnycklarna någonstans på väg till bilen och där slutar spåren efter dem. vi fick kontakta taxi morfar AB, han kom som ett skott. dock hann jag inte in på banken och ta ut pengar, men min snälle morfar är ytterst generös. tsck, tack, tack! det var på håret att jag hann med bussen.

Stephanie och Matilda hämtade mig i lund, vi tog en liten omväg innan vi återvände hit. väl framme blev det middag, tillagad av Stephanie som är mästerlig på matlagning. det satt inte helt fel alltså. resten av kvällen har vi spenderat framför tvn, det vankades fest i simrishamn men efter en del övervägande stannade vi kvar och laddade inför morgondagen.

Jag har förövrigt lagt märke till att de flesta har beslutat vad de ska klä ut sig till på maskerad festen kommande helg. så nu har även jag bestämt mig.

Nu. Sova.

Later.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner avundsjuka för att du får vara nere i vackra Skåne! :D