måndag 27 oktober 2008

Dr E

Just nu är det otroligt mycket jag stör mig på, skulle kunna skriva en evighets lång lista om jag kände för det. jag är irriterad i princip hela tiden på nästan allt och alla. mitt humör är oftast i botten, kan ju vara någon form av höst depression, det är ju också en möjlighet. eller så är det helt enkelt för att jag har tröttnat på allt det här.

Jag har upptäckt det fina med ironi, något ett x-antal personer fått erfara nu på sistone. synd bara att dem inte förstår att det är just ironi, men så är det ju. det skulle kunna stå skrivet på en skylt framför näsan på dem, dem skulle endå inte kunna se det. sorgligt.

Jag behöver något att se fram emot. utlandsresa, ja tack! sommaren 09 säger jag bara. det börjar förövrigt bli dags att knåpa ihop en summa på kontot att utnyttja i sommar. jobbjakt nalkas. som tur är har jag ett konto att norpa från om alla andra planer skulle gå i stöpet. men jag hoppas på det bästa!

Just nu har jag iallafall nästa skåne resa att se fram emot. 20-23 november är datumet för mitt nästa besök i den bästa delen av sverige.

Nu ska ja göra Sofia sällskap och falla in i sömnens värld.

Later.

/s

Inga kommentarer: