tisdag 28 oktober 2008

HR fest vs krogen

I helgen nalkas det HR fest. samma lördag som det går av stapeln är det veronica maggio och maskerad party som gäller på krogen, det låter inte helt fel! det var evigheter sen jag var ute på krogen i Eskilstuna, kanske dags för ett återbesök? det lutar åt HR festen.


Förövrigt är jag tillbaka hemma igen, då Sofia for på en Stockholms tripp tidigt imorse. ikväll blir det hemma kväll. mina syskon och deras respektive vänner har invaderat vårat hus över natten. ett ypperligt tillfälle för mig att utföra lite djävulskap. just nu är dem alla ute, vad dem sysslar med tänker jag ta reda. dem har nåt lurt för sig det kan jag sätta min pension på.

Later.

/s

1 kommentar:

JenniferLeveland sa...

Du ska med på HR-festen! Det nalkas förfest hos Lina var det tal om tidigare idag. Hoppas att hon står fast vid det! :P