tisdag 23 september 2008

Raggningsförsök

Idag var jag med om något otrevligt. jag och Nathalie skulle gå och hämta min väska i skåpet för att sedan bege oss hem. nästan framme vid skåpet hoppar, bokstavligt talet, en färgad man med röda ögon fram och blockerar min väg. vi kan kalla honom X (jag var nämligen inte tillräckligt intresserad för att ta reda på hans namn.)

X: eey, tjejen vad heter du?

- Achmed. svarar jag och försöker gå förbi.

Utan framgång.

X: vadå Achmed? vart äru från?

Nathalie gör här en liten instickare.

- från sverige! kom nu Sofia!

Men inte ger X upp för det inte.

X: käften du! vad heter du snygging?

Jag ger upp och säger mitt namn i hopp om att han ska ge upp.

Förgäves.

X: om vi skulle få barn skulle dem se ut som Chris Brown.

Jag fick mig ett, minst sagt, gott skratt åt denna öhh.. raggnings replik?

X: när ska vi träffas då?

S: när det blir två tisdagar i en vecka.

X: va?

Nathalie gör ännu en instickare.

- SOFIA KOM NU! (hon kan vara rätt otålig ibland.)

X: käften du! Sofia, jag kan få din nummer?

- Nej jag skulle inte tro det! sedan gick jag iväg för att budskapet skulle nå fram denna gång.

X: vem fan tror du att du är jävla hora?

Där gick det troligtvis fram.

I vanliga fall hade jag blivit förbannad och börjat käfta emot. men har man bara ett liv så är man väldigt rädd om det.

Later.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah, typiskt dig sofia med en kommentar som: när det blir två tisdagar i en vecka. HAHAHAHAHAH!!


I LOVE YOU!

JenniferLeveland sa...

hahahahahhahha!