tisdag 23 september 2008

Here i go again

Klockan är 00:30 och jag borde verkligen sova. imorgon ska vi springa kronskogen spåret på tid, mycket viktigt för betyget. Kan man börja dagen på ett värre sätt? det har jag svårt att tänka mig.

Tack och lov så har vi endast samhällskunskap efteråt sedan slutar vi för dagen. anledningen till detta är att vi har en halv studiedag. hursomhaver, bättre med halv studiedag än ingen studiedag.

Idag började vi dagen med att se slutet på filmen troja. jag, som sovit endast en och en halv timme under natten och sett troja minst sex gånger under helgen, hade gjort bäst i att sova mig igenom film slutet. men vem kan blunda för Brad Pitt? inte jag tydligen. på något underligt vänster (eller höger) lyckades jag överleva mig igenom skoldagen utan att falla i koma på lektions tid. (?)

Filmtittande i hörsalen och Nathalie och lina i cafeterian.

Eftermiddagen spenderades på hemlig ort. klockan åtta var jag hemma och åt en banan innan jag tog bussen till stan och hälsade på Ming i hans nya lägenhet. trevligt, trevligt.


Dagens matintag bestod av tre bananer och en kopp nästintill fettfri yoghurt. och ja, jag är mycket väl medveten om att min diet är allt annat än hälsosam. men efter år av bantning vet jag vad som krävs för att nå mina mål. jag kan det här.

Nu. Sova.

Later.

/s

Inga kommentarer: