onsdag 5 mars 2008

sometimes i wish i could turn back time..

Idag tog jag mig orken och rensade i mitt rum, jag hittade en låda längst in i garderoben med en massa gammla minnen. jag hittade världens gulligaste brev från christian och sofia, jag hade totalt glömt bort dom. gosh, vad jag saknar den tiden! jag började tänka på hur vi var då och hur vi är nu, det är sjukt vad allt och alla förändras. aja, det finns väl både bra och dåliga saker med det. men ibland önskar jag att jag kunde återvända till den tiden, allt var så mycket enklare då.
nu ska jag göra iordning en fruktsallad och kolla på lost. jag måste ta mig ork att ge mig ut och springa också, jag är grymt trött, men jag ska göra det iallafall, punkt slut.

/s

1 kommentar:

Sofia Palmqvist sa...

åhhhh, jag saknar oss så himla mycket :'(