söndag 2 mars 2008

Försvunnet

Det är helt sjukt hur jag kan slarva bort mina saker! för tillfället är min mobil spårlöst försvunnen, inte första gången det händer. jag kan slarva bort precis vad som helst i min ägo.
för bara någon vecka sedan köpte jag tre paket hårnålar, idag hade jag träning, jag sätter då alltid upp mitt hår med massa hårnålar för att slippa få det i ansiktet, och jag hittade inte en enda hårnål! vart har dom tagit vägen? jag letade desperat i en kvart, och till slut hittade jag ett par stycken i min matta som gömmer massor med saker för mig. när jag skakade den hittade jag inte bara några hårnålar utan också 17 kronor, en kam, ett örhänge och två toffsar. de flesta av dessa saker har jag letat efter och så har de leget mitt farmför näsan på mig hela tiden! aja, i fortsättning är mattan det första ställer jag kollar på när något är försvunnet. men frågan är vart mina näst intill nyinköpta hårnålar är, de som mattan hade gömt var silvriga och dom nya är svarta. (?)

/s

Inga kommentarer: