torsdag 6 mars 2008

Planer, Planer

Efter massa krångel har jag slutligen lyckats komma åt pengarna som varit instängda på mitt konto en tid, nästa helg blir det shopping i stockholm. jag har hittat en massa saker som jag vill beställa, bland annat så vill jag ha en till american apparel klänning i någon rolig färg. fast det finns tydligen en american apparel butik i stockholm, den är absolut värd ett besök, då slipper jag betala frakt och kan dessutom prova och det är ju inte helt fel.

Idag upptäckte jag ett mycket intressant meddelande på informations tv:n i vår korridor, efter de vanliga påminnelserna om buffert dagar och liknande, dök det upp, en talangshow ska hållas i skolans aula den 20 mars. i samma stund som det där meddeladet dök upp på informations tv:n tog en utmärkt plan form i mitt huvud. nu gäller det bara att övertala ett x-antal personer att ställa upp, men det brukar jag vara ganska bra på. nu ska jag bara tänka ut någon bra övertalnings manöver som kan fungera. Godnatt!


/s

Inga kommentarer: