fredag 7 mars 2008

Yes!

Idag kändes det verkligen som vår ute, varmt och soligt, helt underbart! äntligen är vintern förbi.
jag kan bara grarulera mig själv till dagens framgång, min övertalningsmanöver fungerade! visserligen behöver den ene bearbetas lite, lite till. men det är så gott som klart. på måndag ska jag anmäla oss till talangshowen. planen är att vi ska använda våra gymnastik och dans kunskaper och sätta ihop ett nummer. det kan nog bli grymt, om vi bara lyckas få tillräckligt med tid för att träna in det, men det fixar vi!

Jag har tillbringat min fredagkväll tillsammans med rebecca. vi började med middag på ming palace och sedan såg vi Sweeney Todd på bio, riktigt dåligt film. Johnny Depp är aldrig fel men inte ens han kunde rädda denna usla rulle. usch och fy och blä. men i övrigt hade vi en mycket trevlig kväll.



/s

Inga kommentarer: