söndag 2 mars 2008

Helgen

Jag och rebecca var inte särskilt pigga på lördagmorgonen, så vi sov fram till eftermiddagen. på kvällen blev det ferre hos lundvall, hans fester är alltid mycket uppskattade, det var mycket trevligt även denna gång. ganska så lungt och inte så mycket folk, det var perfa. dock blev det kanske lite väl mycket av det goda för somliga, men man lever bara en gång.
claudia och jag skulle sova hemma hos mig i slagsta, så vi tänkte att vi skulle ta nattbussen som gick 02:42 tillsammans med alla andra och sedan åka hela vägen till slagsta. men den planen gick i stöpet, för väl framme i stan visade det sig att bussen inte fortsatte till torshälla. att promenera hela vägen till slagsta från stan i skyhöga klackar och klänning var helt uteslutet, så vi blev tvugna att fundera ut en annan lösning. efter många tappra försök fann vi slutligen en lösning och lyckades ta oss hem. precis som vanligt var vi hungriga och åt ett gigantiskt nattmål. det är helt sjukt vad mycket äckligt man kan äta på fyllan asså, claudia och jag åt några slags taco mackor, äckligt inser man såhär i efterhand, men igår var det gudomligt gott. det värsta jag sett någon äta på fyllan är alldeles för gammal gråaktig julskinka som luktade vedervärdigt, usch!

på söndag morgon var vi ganska så slitna, jag tvingade mig själv att åka och träna. det gick katastrofalt dåligt, det är väldigt längesen jag varit nöjd med en träning, jag har tappat så himmla mycket, och att träna volter man tidigare klarade galant och numera inte behärskar är inte roligt, inte ett dugg.

/s

Inga kommentarer: