torsdag 21 februari 2008

Spindel på vift

Sent igår pratade jag i telefon med claudia, plötsligt blev hon alldeles knäpp tyst, vilket är mycket ovanligt för henne. när hon slutligen återfått talförmågan avslöjade hon att en stor spindel satt i hennes tak. claudia är skräckslagen för spindlar, jag vet ingen som är så rädd för spindlar som hon, eller det skulle väl vara jag i så fall. jag fick sedan följa en spännande kamp via telefon när claudia övertalade sin mor att ta ut spindel, problemet var bara att hon misslyckades och spindeln försvann någonstans i claudias rum, detta faktum ledde till att claudia började gråta i panik, hon lät så rolig att jag inte kunde avhålla mig från att as garva. claudias mamma blev sur för att claudia skrek och lämnade claudia och spindeln åt sitt öde. claudia vägrade vistas i sitt rum och sov nere i soffan. haha, själv tycker jag att historien är mycket roande, men om det varit en spindel i mitt rum hade det varit en helt annan sak. stackars claudia, nu befinner hon sig i stockholm och spindeln är fortfarande kvar någonstans i hennes rum.

Idag har jag varit en sväng på stan med stephanie som är här över lovet. jag fyndade ett par högklackade skor med träklack från donna girl, mycket praktiska. nu ska jag åka hem till stephanie, sen får vi se vad vi hittar på ikväll. ciao!




Vidirga Odjur

Inga kommentarer: