tisdag 19 februari 2008

Catcrew

Idag har jag varit i vilsta hallen och tränat, maxade styrka ännu en gång. vi har blivit riktigt bra på det. fast jag kommer få världens tränings värk känner jag, inte alltför skönt. men styrkan behövs! jag lyckades förmå mig själv att köra en övning jag inte vågat utföra på en tid. whipback sträckt salto på trampolinen från handstående på bänk. jag har tidigare varit skräckslagen för det sedan jag landade på trampolin kanten, tappade all fart och kraschade. det var inte det att jag hgjorde mig illa eller så, krascher är jag mycket van vid. det är själva känslan när man tror sig att allt går bra och sedan bara går allt åt helvete, det är inte roligt.

Rebecca befinner sig för tillfället i österrike på skidsemester, jag och claudia saknar henne enormt mycket trots att hon bara varit borta ett fåtal dagar. det är väldigt tomt och tråkigt utan henne, på lördag kommer hon äntligen hem. vi har en utmärkt planering inför lördags kvällen, det blir nog riktigt bra.


Catcrew



1 kommentar:

Anonym sa...

ni är verkligen catcrew!