fredag 22 februari 2008

Planer

Nu har jag hamnat här igen, jag borde egentligen packa men det hinner jag sen. nu har vi bestämt vad vi ska göra imorgon kväll, det kommer nog bli riktigt kul. vi hade tänkt att vi skulle festa lite ikväll också, men nu blev det inte så. ganska skönt endå, kan ju vara bra att spara sig lite inför imorgon. imorgon kommer rebecca äntligen hem, vi har saknat henne sjukt mycket. jag har fått höra en del om vad hon har haft för sig i österrike, hon verkar ha haft riktigt kul. rebecca har även lyckats ordna en sak vi länge varit ute efter, himmla bra alltså. jag fick en snilleblixt här om veckan, en av mina bättre, måste jag säga. jag ska bara övertala claudia att hon ska följa med och kolla upp det, det kan vara perfekt, precis vad vi letat efter. nu ska jag slänga ihop lite grejer och bege mig hem till claudia. bye!

/s

Inga kommentarer: