måndag 25 februari 2008

Miserable

Lördagen var katastrof, totalt misslyckad. det började med en mycket trevligt förfest hos daniel med lite folk, sen vidare till en överfull lokalfest, det var kaos. vi gorde en väldigt rolig sak, det var riktigt kul enligt vårat eget tycke, men oj, oj, oj vad det spekulerades om det igår, helt sinnes! när vi slutligen lyckades ta oss tillbaka in till stan blev det subway. jag och claudia körde på våra vanliga tonfisk och vitlöks mackor, den kombinationen kan förklara varför folk tar extra stort avstånd efter våra subway besök. när rebecca beställde gjorde claudia en fuling, och lyfte upp hennes kjol och avslöjade ett par blommiga trosor, ett klart vårtecken. det roligaste på hela kvällen var helt klart när jag och claudia rusade in till daniel klockan fyra på natten och härjade. daniel och victor låg och sov djupt, smartskaften hade inte låst dörren, så jag och claudia sprang rätt in genom dörren och väckte dom. jag tror inte att dom tyckte vi var sådär jätte roliga, men det tyckte vi givetvis själva.

Dagen efter upptäckte jag, claudia och sanna att en, för oss helt okänd tjej, lagt ut en bild på oss tre, med kommentaren "ni kan ju lika gärna gå nakna, ingen skulle märka någon skillnad." anledningen till att hon skrev så, måste antagligen ha varit för att vi valt att gå barbent i våra klänningar. personligen tror jag att vi skulle väcka en aning mer uppmärksamhet om vi anlände till en fest som nudister än barbent, men det är ju bara min åsikt. aja, helt sjukt är det.

/s

Inga kommentarer: