måndag 18 februari 2008

nya matvanor?

Hela den här helgen har jag och claudia ätit en så långt ifrån hälsosam kost man kan komma, tyvärr brukar det ibland bli så när vi två umgås. det har faktiskt varit oerhört skönt att bara ta det lungt en hel helg och inte gjort någonting speciellt alls. claudia har i princip bott här hela helgen, det är en aning tomt nu när hon återvänt till sitt hem, nästa helg ska jag antagligen flytta in hos henne tillfälligt, men då får det vara slut med våra nya matvanor, om vi inte vill se ut som två strandade valar. eftersom jag vanligtvis försöker hålla mig ifrån onyttigheter, fick jag lite lätt panik sådär när jag insåg vad jag stoppat i mig under helgen. så klockan fyra på morgonen igår slängde jag på mig tränings overallen och gav mig ut och sprang i över en timme. det kändes väldigt bra efteråt, men nu måste jag verkligen återgå till mina vanliga matvanor, annars finns det risk för att jag kommer dö i förtid av övervikt.

/s

Inga kommentarer: