lördag 16 februari 2008

Misslyckad Busstur

Igår lyckades jag väldigt bra på hotellkunskaps provet till min och antagligen även min lärares förvåning. senare på eftermiddagen tog jag och rebecca en sväng på tuna park och stan. som vanligt hittade vi ingenting av intresse.

Något vi hittade däremot var ett gulrött avspärrnings-plast-snöre utanför tunapark. kreativa som vi är slet vi av det på mitten och knöt varsitt band runt huvudet innan vi spatserade in på tunapark, vem vet vi kanske inför ett nytt mode? vi åt sedan en mycket god middag på ming palace. vi fick även sällskap av claudia. vi hade först planer på en utgång under kvällen, men dom planerna gick i stöpet. jag och claudia begav oss mot bussen och rebecca påbörjade sin vandring hem. nu är det så att busshållsplatserna nere på stan har för tillfället förflyttats pga ombyggnad. givetvis lyckades jag och claudia kliva på fel buss. det resulterade i att vi fick åka på en nöjes busstur i över en timme. istället för att festa på kvällen, tog vi det lungt och kikade på ett par filmer. ikväll ser det ut att återigen bli en lugn och harmonisk kväll.

/s

Inga kommentarer: