söndag 10 februari 2008

Krusade planer

Den här helgen har jag bara tagit det lungt. delvis för att jag nyss har varit sjuk men också för att jag känner att det har varit lite väl mycket festande de senaste helgerna. i går (lördags) kom claudia hit och vi två hade myskväll, var ett tag sen sist eftersom vi den senaste tiden varit upptagna av vårat festande, men man lever bara en gång. sen om man prioriterar att ha kul eller leva länge är en annan sak. claudia och jag bänkade oss framför tv:n för att se på årets melodifestival. den sög rent ut sagt, helt värdelöst. istället kikade vi på filmen vi hade hyrt inför kvällen "black christmas" hyr aldrig den. ruskigt dålig. sedan såg vi en annan betydligt bättre barnfilm med jim carrey. jag letade upp min ur gammla krus tång så krusade jag och claudia våra hår. det tog en evighet och resultatet blev väldigt underligt, men rätt coolt faktiskt. nya fest frisyren kanske? vi får väl se.

Imorgon har jag ett stort prov i servering. eftersom jag var borta förra veckan så har jag inte mina papper som jag behöver för att kunna träna inför det, de ligger någonstans i röran i mitt skåp. jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. men förhoppningsvis finner jag en lösning.

Idag var jag och tränade, det gick inte sådär jätte bra. men det var kul, as usual. anders berättade att om vi får ihop ett bra lag så kommer vi åka till umeå och tävla i RM. det skulle vara riktigt kul. men vi får väl se hur det blir med den saken.

Snart är det alla hjärtans dag, närmare bestämt nu i veckan. det är ju kul för alla som har någon att fira den med. jag och rebecca som båda alltid råkar ut för problem med kärlek ska hitta på något riktigt speciellt den dagen. jag återkommer om det.


/s

Inga kommentarer: