torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärtans Dag

Enligt min mening är alla hjärtans dag sjukt överskattat, men det kanske bara är vad jag tycker? min alla hjärtans dag har inte alls varit särskilt bra. idag hade vi tema dag i skolan, jag tror inte jag behöver skriva vad det var för tema, det är alltför uppenbart. hela skolan samlades i aulan för att ha en gemensam sex och samlevnads lektion. det var stökigt och alla skrek och pratade i munnen på varandra, det var mindre lyckat. eftersom det var så soligt ute idag så gick jag hem från skolan istället för att trängas på bussen. det var riktigt skönt, det känns verkligen som att våren är här, och det är ju inte helt fel. men troligtvis så återkommer väl vintern någon gång i mars, fast det skulle vara underbart om det kunde bli vår nu, jag är så sjukt trött på kylan. fan ta vintern.

/s

Inga kommentarer: