lördag 7 juni 2008

Miserable

avslutning blev inte riktigt som planerat.
började som sagt ute i balsta med trevligt folk. efter nån timme kom rebecca och alexander och plockade upp mig. sedan bar det av ut till mälarbaden för ett dopp i sjön till att börja med. efter gick vi hem till alexander, grillade och hade det trevligt. förtäring av alkohol förekom, givetvis. jag hade endast ätit den där kinamaten på förmiddagen och att jag var helt slut gjorde väl inte saken bättre. i vilket fall slog det till ovanligt snabbt och jag följde sedan en mycket lockande impuls och lade mig och vilade i några skuggiga buskar, där jag sedan somnade. resten är en enda bedrövlig röra, jag började vandra mot stan igen, men jag gick lite vilse och blev upplockad och hemkörd till rebecca.
efter lite vila blev vi upphämtade av alexander och hans vänner ännu en gång. den här gången körde vi dock ut till borsökna och glassa lite där innan vi åkte till martins lägenhet och tog det lugnt bara. vid tre tiden åkte vi hem till rebecca igen och sov.

ja, min avslutning kunde ha varit bättre! men om man bortser från en del händelser så var det en rätt så trevlig kväll.

/s

Inga kommentarer: