torsdag 29 maj 2008

Friterat

jag blev klar med den djävulska power point presentationen tillslut! idag hade vi två timmar lång lunch så jag och några av mina kära klasskamrater åt lunch på bambu city. från början hade jag tänkt att jag enbart skulle följa med som moraliskt stöd, men riktigt så blev det inte. mat i massor, friterat. helt onödigt. gott vare inte heller. men bortsett från det har jag faktiskt varit rätt duktig på den fronten den här veckan. jag börjar nog komma in i det nu, eller ja, med undantag från idag..

Ofagra bilder från bambu city.


Efter datakunskapen åkte jag med nathalie till tuna park för att hjälpa henne att hitta en outfit till avslutningen. jag tror vi lyckades rätt bra. jag promenerade sedan hem, det är helt sjukt varmt ute! hur härligt som helst, fast inge vidare promenad väder alltså. jag dog nästan hade jag inte haft kläder på mig hade jag hoppat i eskilstuna ån vid cykelbron. hoppas det inte blir som förra sommaren, tropisk värme sista veckorna innan sommarlovet och regn hela sommaren.

imorgon har vi klassens dag ute i vilsta, inga lektioner bortsett från svenska tidigt på morgonen. surt. hur kvällen ser ut är ännu ganska oklart, förmodligen blir det bad och mys ute hos rebecca igen.

nu ska jag bege mig ut och springa, måste få bort min friterade lunch..


/s

1 kommentar:

Anonym sa...

aa för du var ute och sprang va ;) hahha