torsdag 26 mars 2015

Ojoj...



Här var det uppdaterat värre! Eller inte...

Får invänta nåt ryck och återuppta mitt aktiva skrivande här. Tackar högre makter för att jag äntligen verkar ha tagit mig ur min svacka på jobbet. Håller dock fortfarande på och försöker överlista mig själv hur jag ska hålla energin uppe hela dagen på jobbet.

Sover som vanligt typ max 5 timmar i sträck och vaknar sedan skitpigg och går upp och tränar. Så även idag. Kaffe och power king fungerar inte längre har typ blivit immun, Funderar på att införskaffa koffein-tabletter så slippar man iallafall hälla i sig en massa vider.

Taktiken att inte äta på hela dagen fungerade bra i endast en dag. Så det knepet får man väl ta till en gång i veckan.

Mysteriet hur man lyckas resten av veckan fortsätter..



Inga kommentarer: