onsdag 18 mars 2015

Mimersmutta


..Och nu ger jag upp hoppet om att lyckas somna om mer innan jobbet för denna natt. Kul jul. Vaknade för en timme sen liksom... 

Det går djävulskt bra nu. Eller inte. Kommer inte ens ihåg sist jag gjorde en bra dag på jobbet.. Känns mer lockande att dränka mig själv i ån eller större passande vattenpöl. Men det ska GÅ och vända det här. Frågan är bara när det kommer ske..

Får tacka högre makter för lite hopp om framtida perfekta planer. GAH.

Som straff mot mig själv ska jag ge mig ut på polarvandring/springa till slagsta och hem igen. Sen blir det styrka.

Har upptäckt en ny taktik för att hålla mig pigg hela dagen på jobbet: ät ingenting på hela dagen. Funkade utomordentligt bra i måndags men igår drabbades jag av en grinighets-attack typ 2 timmar innan vi slutade, gick skit bra efter det eller inte... Så ska äta lite broccoli idag på lunchen.

Nu: träning tills vi börjar 12:00....


Älskar att det börjar kännas som vår ute nu. Lär dock dröja ett tag innan man kan gå klädd såhär igen..

Inga kommentarer: