söndag 1 mars 2015

Fredag @ Harrys

Har nu upptäckt anledningen till mina upprepade försovningar,: min alarmsignal jag haft omedvetet på mobilen - ett jävla fågelkvitter som knappt hörs. Detta är nu åtgärdat. Försov mig även idag och hann alltså inte träna. Men för att se det från den ljusa sidan så kom jag iallafall inte försent till jobbet.

Efter jobbet nalkades det aw på kontoret men det blev flyttat hem till en kollega. Jag och några andra kvinnliga individer fixade oss tillsammans innan vilket tog ca 3 timmar (?) tyckte själv att vi var snabba som blixten. Det var iallafall en mycket trevlig förfest.

Därefter bar det av till den efterlängtade nyöppningen av Harrys som jag inte hade allt för höga förväntningar på, trodde bara jag skulle stöta på okända snorisar. Men icke. Träffade många gamla själar jag inte sett på länge så det var faktiskt en oväntat rolig utgång. Blev ingen efterfest utan hängde en stund på kebabhuset innan jag åkte hem och sov. Bra kväll.





Inga kommentarer: