fredag 27 februari 2015

Magsår/magkatarr


Nåt av ovanstående har jag grova problem med.Jag äter en medicin mot magsår varje morgon och kväll som hjälper väldigt mycket. Men ibland om jag stressar för mycket, inte äter eller dricker för mycket kaffe kan jag få extremt ont iallafall.

Imorse drack jag flera koppar svart kaffe vilket är bland det värsta jag kan göra. Dricker annars hälften kaffe och hälften mjölk. Eftersom jag steg upp i ottan efter att ha somnat alldeles för sent krävdes en del koffein för att vakna till liv.. Detta resulterade såklart i att jag fick extremt ont i magen och fick gå hem från jobbet mycket tidigare, vilket inte är bra alls.. Efter att ha tagit min medicin, vilat/somnat och ätit så är det bättre men gör fortfarande ont. Inget kaffe imorgon alltså..


Kuuuul att ha ont i magen hela tiden, elleeeer inte.

Inga kommentarer: