torsdag 5 mars 2015

Filmer från förr

Först och främst filmer från Estland med mix truppen 2006:


Vår variant av Idol. jag som fet peddo-bonde och Sofia som jag vet inte vad.. 


Steffi upptäcker en Estländsk man och försöker kommunicera med de enda estniska ord vi lärde oss under vår resa som var - en svettig strumpa


Victor går på händer nedför trapp # 2

Sagan om helium trilogin i Haapsalu:



Christian kör salto på en Restaurang.. 

.. och Olle drar sin robot-dans 
Alltså... Jag dog av garv när jag fann denna video.. Djävulskt fagra.
Vi hade förr i tiden när vi bodde i slagsta en liten "snowboard" som jag och min bror försökte åka med i den mycket branta Trumpetbacken. Här gör jag ett tappert försök, men misslyckas.
Jesper rullar nerför halva backen efter att jag gett han en lyckospark nerför backen. He He He..

Inga kommentarer: