fredag 9 januari 2015

Jahapp....



04:35 vaknade halv tre men lyckades somna om till nu, herreeeegud vilken bragd. NOT. Förstår inte hur jag kan ha så sjukt svårt att sova mer än en 3 timmar i sträck..

Har nu gett upp alla försök att somna om. Ska slå ihjäl morgonen med en springturträning och hårtvätt. Kommer få hinka i mig kaffe och powerking för att hålla energin uppe hela dagen på jobbet.  Nackdelen med det är att det finns en hårfin gräns till att jag får i mig för mycket och då istället börjar må illa som ett as det inträffade igår kväll och i måndags. Har ännu inte kommit på nåt sätt att bli av med illamåendet när jag går det ödet till mötes..

Bästa vän och värsta fiende

Idag är det superfredag så hoppas på en bra dag på jobbet! Därefter vankas det tacos hos Drakfar.



Nu: ut och springa i det ljuvliga vädret..

Inga kommentarer: